نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شیراز از وزیر ورزش از توضیحات وی قانع نشدند و سومین کارت زرد را به حمید سجادی دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شیراز از وزیر ورزش از توضیحات وی قانع نشدند و سومین کارت زرد را به حمید سجادی دادند.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی، با 63 رأی موافق، 146 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از توضیحات وزیر قانع نشدند و به این ترتیب وزیر کارت زرد دریافت کرد.

احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تشریح نتیجه بررسی سوال مذکور در کمیسیون فرهنگی عنوان کرد: در اجرای ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سوال فوق در دستور جلسه رسمی روز دوشنبه مورخ14/09/1401 کمیسیون با حضور نمایندگان عضو کمیسیون و نماینده سوال کننده مطرح شد و با توجه به عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در این جلسه کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (1) ماده (208) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می گردد./تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها